Imorgon, premiär av Traffic Lights AW, tillsammans med NiMo-Party, 29/5
- 28 maj
- 1 min läsning
Hej på er kära gäster! Imorgon är det premiär av vårt nya koncept, Traffic Ligths AW. Med oss har vi NiMo-Party, för att göra det lilla extra av kvällen. Det är en NewbieNight, men självklart är alla välkomna, erfarna som oerfarna.
För er som inte bokat ännu, passa på! Traffic Light AW – EN PARKVÄLL, för alla nivåer.
Välkommen till en kväll där nyfikenhet möter erfarenhet – på dina villkor.
Oavsett om ni är nya i denna lifestyle eller har varit med länge, är ni varmt välkomna till oss. Här finns plats för alla, i en trygg, respektfull och avslappnad miljö. Ni får den färgen ni önskar, på ett armband av oss. Vill ni gå all in med kläder, så gör ni det.
🔴 Rött – Nej tack, endast intresserad av mingel ikväll.
🟡 Gult – Kanske, vi får se vart kvällen tar oss..
🟢 Grönt – KBK - kör bara kör!
Färgen visar hur ni känner – inget annat. Allt sker med respekt, kommunikation och samtycke ❤️
🍸 Bra priser i baren, till kl 21
✨ Skön AW-stämning
💃 Möten, skratt och kanske något mer…
Kom som du är – och låt kvällen bli vad du vill att den ska bli.
I mingelytan klär vi oss i casual clothing eller lättklätt, hela kvällen.
På nedervåningen är det lättklätt, naket eller handdukar som gäller.
Vänligen respektera detta.
Vi ses på Traffic Light AW 🚥
/Helena & Joakim och NiMo-Party




Kommentarer